2013-01-02
16:54:31

Sanningar om mig
• Jag har fobi för fötter
 
• Det har hänt att folk har känt igen mig på stan p.g.a min blogg, men ingen har pratat med mig utan bara kommenterat det på bloggen eller youtube sen. Jag tycker att det är konstigt och jobbigt, speciellt när folk ska följa efter mig, peka eller skratta som om jag inte skulle märka något
 
• Jag tycker att åttan är så mycket svårare och jobbigare än sjuan
 
• Jag brukar tänka på engelska ganska ofta
 
• Jag är blyg när jag lär känna nya människor
 
• Jag har bestämt att jag ska börja äta nyttigare, hörde av min syster att beroendet av socker börjar släppa efter 3 veckor så hon och jag har sagt att vi ska köra tillsammans minst 3 veckor nyttigt! Inget godis, choklad, läsk, saft, sylt osv osv. Kommer bli svårt men jag är såå beroende av socker, det är ju inte bara dåligt för vikten utan också för tänderna och så kostar det ju att hela tiden köpa en chokladkaka eller något annat sött
 
• Jag älskar att städa, göra det mysigt, fixa i ordning och sådär
 
• Jag skrämmer väldigt lätt upp mig själv
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: