2013-01-15
16:30:24

Skitdag
Idag var det inte en bra dag.. först när jag kommer till skolan så är våran bild&form lärare sjuk.. man fick jobba på sitt projekt om man ville men har speciella pennor och orkade inte leta runt efter en lärare som har nycklar till skåpet pennorna är i.. så jag gick ner till neniz (hennes science var inställd) . Men hon var bara osocial och spelade spel med Lucas så jag hade fett tråkigt. Sen när vi hade lunch så åt jag lite och fick jätteont i halsen så jag åt inte mer. Tog en macka och ett glas mjölk bara. Efter en kort stund fick jag ont i magen och det var helt snurrigt. Jag mådde sjukt dåligt.. så la mig på typ en soffa och då kom skolsyster och så tog jag lite tabletter och vilade och så.. jag typ grät och gnällde för det kändes som jag typ var fången i min egen kropp om ni fattar vad jag menar? Sen mådde jag illa och så hände massa saker men ja.. det var antagligen så att samma sked som var i lasagnen med ägg (jag är sjukt allergisk mot ägg) satte en av mattanterna i den vegetariska rätten så det var antagligen så jag fick den allergiska reaktionen. Det var väldigt jobbigt men kusinvitamin och neniz satt med mig hela tiden tills mamma kom så det var skönt. <3 Nu är jag iallafall hemma och mår bra igen. :) Nu ska jag kolla på det absoluta avsnittet av säsong 2 på pll. Haha, trodde sista var avsnitt 21 men det är tydligen 25. ^^ Jaja, hoppas allt är bra med er och att eran dag var bättre än min. Puss.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: