2013-01-13
14:16:56

13 januari 2013
Heej bloggen!
 
Som det stod i inlägget som kom upp igår så sov jag hos Diana med två andra tjejer igår, men det var Hermine som hade tagit min mobil och skrivit inlägget så ni vet hihi. Vi skulle egentligen haft "PLL kväll" eftersom att det kom ut ett nytt avsnitt i veckan, men vi gjorde så mycket annat så vi hann bara kolla typ halva avsnittet haha. Som det också stod i inlägget så gjorde vi en film/serie, det var sjuukt kul och vi fick göra jätte många omtagningar för att vi skrattade så mycket, men det var det sämsta jag sett! Alltså det var heeemskt, vi suger på teater fast det var väldigt roligt. Vad gjorde vi mer? Masserade varann, lekte med hennes söta katt Aramis, åt massa godis och onyttigt och så började vi dagen idag med pannkaksfrukost.♥ Men jag kom hem ganska tidigt idag, för pappa ska åka till Kina och vara borta två veckor så jag ville se honom lite innan han åker. Bjuder på tre bilder från igår, PUSS
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: