2013-01-08
21:15:14

PRAO - plats
Ska praoa i vår två veckor men nu börjar jag få panik.. vill helst praoa på ett fotoföretag eftersom jag vill utbilda mig till en fotograf så har bara mejlat fotoföretag. Fått nej av två stycken så det är en jag går och hoppas på.. de ska mejla mig men måste verkligen ha svar nuuu, åh jag får panik! Först måste jag veta om jag får praoa där eller inte sen måste jag gå till de och skriva under en lapp som skolan ska ha.. och det här måste ske innan 31 januari! :O AAAAAAAAAAH, de måste mejla mig nu. :( Annars om de säger nej har jag verkligen bråttom att få tag i nån annan PRAO-plats för vill verkligen INTE få en PRAO-plats utsedd av skolan för det kan bli att jag får proa på ica eller något tråkigt.. det vill jag verkligen inte!! Så ja, har rätt bråttom hehe. Ska ni praoa i vår? Vart någonstans? :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: