2013-01-07
22:31:40

Min dag
Heeeeej bloggen!
 
Lite hypad såhär hehe. Nejmen jag kan berätta om min dag idag! Började ju klockan åtta med franska, haha våran lärare älskar typ att prata om kärlek så nu ska vi skriva en kärleksberättelse två och två. Det kommer inte gå bra kan jag säga haha. Sen hade vi engelska och sen SO, men läraren var inte där så vi satt mest och pratade. Efter det hade vi tre timmars hål, så först åt vi lunch och sen gjorde vi teater av olika disney filmer, Snövit, Askungen och Ariel. Hahaa det var jätte kul, jag gjorde några filmer men no way att ni får se det... Efter det gick vi och köpte godis, haha jag tog bara massa meloner, ni vet de där rosa, de är såå goda! Sen åkte jag hem för jag får inte träna för mina föräldar eftersom att jag fortfarande är ganska förkyld och har ont i halsen och så. Hemma så kollade jag lite på pll eftersom att Linn har övertalat mig att börja kolla på det, men sen var jag så trött så jag la mig i sängen och sov i fyra timmar. Så jävla skönt! Snart ska jag gå och lägga mig men jag tror att jag kommer ha ganska svårt att sova... Bloggar mer imorgon, pusspuss!
 
Två bilder från "photoshooten" men min syster
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: