2013-01-10
22:14:52

Kvällsmys
Har nyss duschat och bastat, det var så skönt! Testade ett nytt shampoo och balsam också och det verkade bra. :) Sitter med en kopp te nu och bloggar lite. Ska snart fixa naglarna och sen göra mig i ordning och hoppa i säng. Börjar nio imorgon med idrott och vi har teori, så najs! Sen engelska och efter lunchen hemkunskap sen slutar vi. Chill dag. ;) Fast har inte haft hemkunskap sen i femman och där lagade man bara mat eller efterätter hela tiden, haha detta är svårare och tråkigare (enligt de flesta) men jag får se. ^^ Aja, efter skolan ska jag hem till jempis och sen sover jag över där. Allt bra med er? Puss!
 
 
Hehe, har rätt många nagellack att välja mellan så hoppas jag hittar något bra..
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: