2013-01-11
20:26:39

Friday
Well hello there bloggisen!
 
Det var några dagar sen jag bloggade men Linn har ju varit så duktig och bloggat ändå så hoppas det inte gjorde något hihi. Men heelt ärligt så hinner jag ju knappt blogga! Om jag går i skolan från 08:00-18:15, och jag ska duscha, plugga, äta och gå och lägga mig tidigt på kvällen, när ska jag sätta på datorn liksom?? Haha jag vet att jag skrivit det här tusen gånger men jag vill bara att ni ska veta.
 
MEN IDAG ÄR DET FREDAG! Veckan har gått så fort men det känns jätte skönt. Jag är såå trött! Det är typ det ända man säger i skolan, "Jag vill sova", eller "Jag är hungirg" haha. 
 
Jaaa eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva kan jag berätta lite om min dag. Haha standard, vem fan bryr sig om vad jag gjorde idag men skit i. Vi hade iaf först SO och jag satt bara och skrattade och misstolkade allting. Alltså nu för tiden kan jag typ skratta åt ALLT hahaha. Sen hade vi NO, eller sex&sam och då skulle vi kolla på någon jätte äcklig video. Efter det hade vi lunch, sen balett och sist jazz. Vi slutade ganska tidigt idag, halv fem, men efter skolan satte jag och två andra tjejer i min klass på ett café och pratade till klockan nästan var sju. Men det är så skönt att prata med sina tjejkompisar och man kommer på att saker man tänkt på är man inte ensam om att ha tänkt på! Fattar ni?? PUSS
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: