2013-01-03
20:28:13

Bowlat
Heej!
 
Ikväll så var jag och bowlade med min familj i en timme, det var jätte kul och mysigt. Det gick väldigt dåligt i sutet och jag orkade verkligen inte koncenterera mig, men ändå vann jag över både min mamma och syster. Är faktiskt lite stolt.. hehehe. Fast man känner sig sjukt dålig när man kollar på de där pro killarna som sjuter klotet så fort och snyggt, haha de spelar säkert varje kväll men ändå.
 
Nu sitter jag i mitt rum med en kopp te och en vampire diares playlist jag hittade. Ska strax ta en snabbdusch och sen packa lite för imorgon ska jag sova hos Sara. Ska bli så kul att se henne det var sjukt länge sen sist känns det som. Sen kommer Karolina och Parann, två andra barndomsvänner vara där också, vi kommer ha det bäst haha.♥ Aja kan berätta om imorgon lite senare, ska träffa Linn på förmiddagen också. Puss!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: