2013-01-06
12:04:28

Bitit mig i tungan..
Jaaaa! Det gör svinont, usch. :( Typ vitaminbrist.. Om någon vet nåt bra man kan äta så kommentera gärna. ;) Annars mår jag superbra! Åh, kollade på pll (pretty little liars) igår och det är sååååå spännande!! AAAAH! Haha och jag är så nyfiken så jag kollade upp vem som är mördaren och vilka som kan vara "A".. As scary faktiskt! Haha, men snart får jag ändå veta det för går in på andra säsongen nu. :) Elin vill även att jag börjar kolla på VD (Vampire Diaries) men haha tror inte jag börjar kolla på det än, en läskig serie i taget, haha! ;) Nej nu ska jag äta paprika, sägs vara bra om man har vitaminbrist. ^^
 
 
Roar mig med att dregla över denna mumsbit..
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Ska vi komma ihåg dig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: